karty

Programy lojalnościowe

Posted on Posted in Biznes

Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, zarówno wśród klientów, jak i pracowników, jest niezwykle ważne. Odpowiednio prowadzone działania marketingowe w znaczący sposób mogą przyczynić się do osiągania większych zysków. Dlatego też firmy zatrudniają odpowiednich pracowników, którzy budują ich markę.

Program lojalnościowy szczególnie często wykorzystywany jest w branży kosmetycznej. Kupując różne produkty, otrzymujemy rabaty na kolejne zakupy. To przyciąga klientów i zwiększa szansę na pozyskanie ich na stałe. Systemy lojalnościowe powinny być bardzo przemyślane i stworzone tak, aby przynosiły jak największe zyski dla ich twórcy. Sprzedając produkty danej firmy, warto pomyśleć o pogłębieniu współpracy, dzięki czemu uzyskamy niższe ceny za produkt. Możemy zgodzić się na przykład na umieszczenie danych produktów na półce najbliższej oczom klienta, wtedy z pewnością zwróci na nie większą uwagę niż na produkty z dolnych półek.

Taki system partnerski, jak np. Lumo zapewni zadowolenie właściciela sklepu, jak również firmie, którą reklamuje. Jeśli wzrośnie zysk ze sprzedaży danego produktu, będzie to idealna sytuacja, aby móc renegocjować ceny z producentem. Dlatego też wiele firm zabiega o tego typu współpracę, gdyż jest dla nich najbardziej dochodowa. W czasach dużej konkurencji, należy zadbać o to, by odpowiednio promować swoje produkty wśród nabywców, Zapewni to producentom zysk na odpowiednim poziomie, a sprzedawcom należyty dochód. Klient, który kupi tańszy produkt niż u konkurencji, prawdopodobnie przyjdzie znowu. A dodatkowo poleci dany sklep swoim znajomym. I koło się zamyka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *